مجله آشپزی و پخت کیک و غذاهای خوشمزه

طبقه بندی موضوعی

طرز تهیه چیکن استراگانف

صابر محمدی | چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ

چیکن استراگانف


یه عدد سینه مرغ رو بصورن نوارهای باریک خرد کردم..

دوتا پیاز متوسط رنده کردم،داخل تابه ای کمی روغن و کره ریختم و پیاز اضافه کردم،کمی که تفت خورد،مرغ خورد شده رو اضافه کردم ،نمک و فلفل سیاه و زردچوبه رو هم ریختم و به تفت دادن ادامه دادم....هیچ آبی اضافه نکردم  و اجازه دادم مرغ ها بپزن


تو تابه دیگی کمی روغن و کره ریختم ،قارچ های اسلایس شده رو اضافه کردم و تفت دادم،یه لیوان شیر،دوقاشق ارد،دوقاشق پودر پنیر پارمسان  اضافه کردم،یکم که جوشیدو غلیظ شد خاموش کردم و دوقاشق غذاخوری خامه صبحانه اضافه کردم و خوب مخلوط کردم!!!

مخلوط قارچ رو به مرغ اضافه کردم... دوتا سیب زمینی رو بصورت خلال های باریک و نازک خورد و سرخ کنید،

کنار غذا سرو میکنیم!!! 


♦️میتونید کمی هم برای خوشرنگ شدن سس خردل اضافه کنید!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی