مجله آشپزی و پخت کیک و غذاهای خوشمزه

طبقه بندی موضوعی

ژله نیمرو وژله نوشابه گازداربایخ

صابر محمدی | دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۴۱ ب.ظ

ژله نیمرو وژله نوشابه گازداربایخ

ژله نیمرو وژله نوشابه گازداربایخ 
سلام دوستای عزیزم من اومدم با یه ژله خوشگل و بامزه خودم کلی با دیدنش ذوق کردم امیدوارم شما هم خوشتون بیاد نیمرو ها خیلی طبیعی شده بود نوشابه گازدار هم که جز ژله های سوپرایز محسوب میشه و طعم هر دو ژله هم عالی بود 
ژله نیمرو:یک بسته ژله پرتقال یک بسته ژله الوورا بستنی وانیلی قالب یخ 
همونطور که دیدید اول ژله پرتقال رو با یک لیوان ابجوش به روش بنماری حل کردم و دوقاشق بستنی بهش اضافه کردم و ریختم داخل قالب یخ گرد و گذاشتم یخچال قالب هم یکم چرب کردم یک بسته ژله الوورا رو به همون روش بنماری کردم و یک بستنی لیوانی کامل بهش اضافه کردمو ریختم توی سینی و گذاشتم یخچال بعد ژله پرتقال رو از قالب دراوردم و به عنوان زرده تخم مرغ گذاشتم روی ژله بستنی و به شکل نیمرو برش دادم

نوشابه گاز دار:
یک بسته ژله نوشابه نیم بسته ژله الوورا 
اول ژله الوورا رو بنماری کردم و نصف لیوان اب سرد بهش اضافه کردم و ریختم داخل جام ها و گذاشتم یخچال برای یخ ها نصف بسته الوورا رو با یک لیوان ابجوش حل کردم و ریختم داخل قالب یخ و گذاشتم یخچال وقتی بست به شکل یخ برش دادم برای کف نوشابه کمی ژله الوورا رو دودقیقه با همزن زدم و ریختم روی نوشابه درست کردن کف برای نوشابه ها ابتکار خودم بود امیدوارم خوشتون بیاد عالی و زیبا حتما امتحان کنید دوستای گلم گزینه خوبی برای مهمانی هاتون

  • صابر محمدی

ژله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی