مجله آشپزی و پخت کیک و غذاهای خوشمزه

طبقه بندی موضوعی

طرز تهیه ژله هندوانه

صابر محمدی | چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸ ق.ظ

ژله هندوانه

ژله هندوانه 
ژله انار یک بسته(هر طعمی باشه میشه فقط قرمز باشه)
ژله آلوئه ورا نصف بسته
ژله کیوی نصف بسته
شیر یک لیوان(برای هر رنگ نصف لیوان کمتر)
چیپس شکلات برای تزیین مقداری
ابتدا یک بسته ژله انار را با یک لیوان آب جوش کاملا مخلوط کردم و گذاشتم کاملا خنک بشه بعد نصف لیوان کمتر شیر برای مات شدن ژله بهش اضافه کردم و مخلوط کردم
(حتما باید ژله کامل خنک باشه اگر گرم باشه ژله میبره)
قالبم رو خیلی کم با برس چرب کردم و ژله قرمز رو داخلش ریختم و گذاشتم یخچال تا نیم بند بشه(ژله ها نباید کامل ببندن وگرنه لایه ها بهم نمیچسبه و موقع خارج کردن از قالب جدا جدا میاد بیرون)
برای ژله وسط نصف ژله آلوئه ورا را با نصف لیوان آب جوش کاملا حل کردم وقتی کاملا خنک شد نصف لیوان کمترشیر اضافه کردم و روی ژله قرمز که نیم بند بود ریختم.
برای ژله کیوی نصف ژله رو با نصف لیوان آب داغ کاملا حل کردم و گذاشتم کامل خنک بشه بعد نصف لیوان کمتر شیر بهش اضافه کردم و روی لایه سفید که نیم بند بود ریختم و بمدت 5 ساعت گذاشتم تو یخچال تا کامل ببنده.
در آخر از قالب خارج کردم و با چیپس شکلاتی تزیین کردم.
چون قالبم کوچک بود برای همین ژله ها رو نصف کردم. .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی