مجله آشپزی و پخت کیک و غذاهای خوشمزه

طبقه بندی موضوعی

آموزش طرز تهیه قیمه کوفته خوشمزه و آسان

صابر محمدی | شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۶ ب.ظ

قیمه کوفته

گوشت...... سیصد گرم گوشت را با یه پیاز رنده شده ونمک وفلفل وزردچوبه وگرد لیمو عمانی وپودرزیره وپودر دارچین ودوقاشق ارد نخودچی خوب ورز دادم وبه اندازه یه گردو کوفته ها را درست کردم سایزش دست خودتان است وتوی روغن سرخ کردم 

لپه...... لپه را با یه دونه برگ بو وچوب دارچین نیم پز کردم چون بقیه پخت را توی خورشت انجام میده 

ادامه کار...... یه پیاز را توی روغن تفت دادم سبک که شد پوره دوحبه سیر را اضافه وتفت دادم بعد دوقاشق رب واونم تفت دادم تا رنگ باز کنه بعد یه گوجه متوسط را ریز خرد کردم واضافه کردم بعدزردچوبه وفلفل وادویه خورشتی زدم واب گوجه که در امد نخود را اضافه کوفته و سیب زمینی خام من سرخ نکردم وابجوش ریختم زیاد اب نریزید که خورشت خیلی ابکی بشه وحرارت را ملایم کردم تا مواد پخته وکاملا جا بیفته با برنج زعفرانی اونم محلی میل کنید ویه سر به بهشت برنید

نظرات  (۱)

خیلی خوب بود ممنوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی